Helgen!

Tjenare ;)
I Fredags såg jag på idol och jag tyckte att rätt person vann! Amanda ägde ut Robin totalt :)
Synd att de var sista idol, det kommer inte bli något mer program o
jag,Lisa o Jessica som hade tänkt och söka!
Jaja så äe de :)
I lördags sov jag över med Jessica, vi fick sällskap av Kakan o Oliver på kvällen, De va riktigt kul må jag säga!! :DD
Hade kuddkrig o sen följde vi med dem en bit på vägen hem, kl var la ca 12.30, kul vare i alla fall!
De är allt ett par riktigt goa personer! På söndagen sedan var jag tvungen att åka hem tildigt för jag skulle träna dressyr för Johan Ekenberg :D Båda hästarna var skit fina och det kändes kanon, Efter träningen åkte jag och "tävlade" höjd hoppning! Jag satte nytt reckord 1, 32 cm! så J*vla gött :DDDD
Ha det gött
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0