Resultat från Boxholm! :D

Hej ! :)
På lördagen red jag dressyr för båda hästarna för Sissi och det gick jättebra! Jag fick göra mycket samma med båda för dem är ganska lika i vissa sidor, Jag fick göra skänkelvikningar,Öppnor, galoppfattningar från skritt och mkt mer ! :) På Söndagen så gick Dobbie ut först och på dressyren gick jättebra så jag fick 50 straff elr något = 65 % och hoppningen nolla jag :D terrängen gick bra fram till vattnet det var pålande o mörkt o Geggit så de gillande han inte :) Frida var hyfsad i dressyren men hon har kommit på att hon kan köra med mig inne på banan,men 61 % var okej, Hoppningen fick vi 8 fel men hon kom väldigt fel på dem hindrerna, så hon rev men hon hoppar alltid o det är det viktigaste tycker jag! :D På terrängen var hon helt fantastisk!! Hon bara flög över allt och verkligen bjöd!!! :D så vi sluta på 3dje plats från att ha legat på 14 plats ! :D Bästa ponnyn!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0